Pages



"Žádný podobný trénink jsem nikde nezažila a od první hodiny se těším na každý následující trénink. Změny jsou dosti výrazné, ať už se jedná o fyzičku nebo postavu. Na prvním tréninku jsem stěží udělala 1 klik, nyní jich zvládnu 10 a necítím únavu." "Velmi příjemná trenérka, která umí motivovat ke cvičení. Líbí se mi pocit po cvičení a sympatický kolektiv, který mě mezi sebe přijal. Mám ze sebe lepší pocit, větší sílu a stabilitu těla. Díky za Paleo cvičení. ;)" "Je to výzva zvládnout každý trénink. Cítím, že mám lepší kondičku, ale i po psychické stránce se cítím lépe, protože vydržet cvičit určitý cvik v nějakém časovém intervale, kdy si říkám, že už to nevydržím, tak si uvědomím, že je to jen v hlavě a že fyzicky to musím dát."



CROSSFIT

 KETTLEBELL

 PALEO

CrossFit je vášeň, CrossFit je bolest, CrossFit je absolutní fyzická kondice!

I když zde popíši CrossFit do největších detailů, nikdy ho nepochopíš, dokud ho nezkusíš. A věř mi, v žádném případě se nejedná o kruháče, jak se nám snaží většina tradičních fitness center namluvit. Proto cvič vždy jen u trenéra s certifikátem od společnosti CrossFit, Inc.

CrossFit je náročný. Je to sport hasičů, policistů a vojáků. Ale nemusíš se ho bát. Umí se přizpůsobit přesně Tvému věku, fyzické kondici a individuálním potřebám. CrossFit je vhodný jak pro atlety nejvyšší úroveň, tak pro seniory, kteří se rozhodnou zdravě hýbat.

A co že to vlastně ten CrossFit je? Kondiční a silový program, který spojuje prvky gymnastiky, atletiky a vzpírání. Základem je velká variabilita cviků, intenzity i času. CrossFit má za úkol připravit Tě na každou životní situaci.

Tisíce atletů po celém světě už cvičí CrossFit, tak proč ne Ty?
Kettlebell je železná síla a flexibilita!

Nejsi příznivcem velkých činek, ale i tak chceš do svého tréninku zapojit pořádnou zátěž? Kettlebell je přesně pro Tebe!

Jádrem cvičení s Kettlebellem je škála komplexních cviků, při kterých cvičí celé tělo. I malý počet cviků provedených s maximální přesností Ti zlepší kondici, držení těla, flexibilitu a dokáže pomoci odstranit různé disbalance a bolesti zad. Oproti cvičení např. s velkou činkou je vyvíjen menší stres na zápěstí, ramena a bederní páteř.

Během tréninků je kladen důraz na správné technické provedení každého cviku. Ze začátku jsou zařazovány především kompenzační (nápravné) cviky, jako je turecký vztyk.

Dále se věnujeme nácviku dřepů, mrtvých tahů atd. Postupně jsou přidávány technicky náročnější cviky, jako je swing, press nebo snatch.


Paleo je životní styl, který zahrnuje jak stravu, tak cvičení!

Základní myšlenka není vrátit se do paleolitu, ale začít fungovat tak, jak naše tělo potřebuje. Naše geny se zatím nestihly přizpůsobit naší době, tak se musíme my přizpůsobit našim genům.

Důlležitou součástí Palea je strava bez průmyslově zpracovaných potravin a pro organizmus iritujících potravin.

Každodenní pohyb pak zajistí Paleo trénink - metoda založená na využití vlastního těla a zátěže okolního prostředí k obnově a rozvoji fyzických schopností paleolitického člověka, které ztrácíme díky civilizovanému způsobu života.

Paleo trénink ti vrátí optimální kondici a zdraví, zatímco v kombinaci s vhodnou stravou bezpečně stimuluje tělesnou hmotnost.